Dvigubai įspūdingesnės – tokį pažadą „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ pasiilgusiems žiūrovams duoda renginio organizatoriai. Nors pandemija buvo pristabdžiusi patį „Kanų liūtų“ festivalį, šiemet jis sugrįžo su per dvejus metus sukurtais geriausiais darbais. „Apollo“ žiūrovai „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ išvys jau spalio 19 dieną.
„Ne veltui sakoma, kad kūrybiškumui reikia apribojimo. Nuostabu matyti, ką per pandemijos metus sukūrė didieji prekių ženklai ir organizacijos. Ypač įkvepia tie reklamos darbai, kurie ir buvo sukurti pačiame užsidarymo įkarštyje, kūrybinėms komandoms net neiškeliant kojos iš namų. Tai rodo, kad žmonių galimybės iš tiesų yra beribės“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ festivalio atstovė Lietuvoje.
„Geriausios Kanų liūtų reklamos“ kaip visada leis patirti pačias stipriausias emocijas – juoką, nuostabą, rūpestį ir atjautą. „Visos jos privers susimąstyti, kokiame pasaulyje mes gyvename ir kokį norime jį kurti“, – sako Algirdas Ramaška, sudarinėjantis „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ programą.
Visas reklamas matysite originalo (anglų) kalba, be lietuviškų subtitrų.
Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos
Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos
N13
Filmo žanras
(none)
Filmo trukmė
2 h 0 min
Filmo žanras
(none)
Filmo trukmė
2 h 0 min
Dvigubai įspūdingesnės – tokį pažadą „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ pasiilgusiems žiūrovams duoda renginio organizatoriai. Nors pandemija buvo pristabdžiusi patį „Kanų liūtų“ festivalį, šiemet jis sugrįžo su per dvejus metus sukurtais geriausiais darbais. „Apollo“ žiūrovai „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ išvys jau spalio 19 dieną.
„Ne veltui sakoma, kad kūrybiškumui reikia apribojimo. Nuostabu matyti, ką per pandemijos metus sukūrė didieji prekių ženklai ir organizacijos. Ypač įkvepia tie reklamos darbai, kurie ir buvo sukurti pačiame užsidarymo įkarštyje, kūrybinėms komandoms net neiškeliant kojos iš namų. Tai rodo, kad žmonių galimybės iš tiesų yra beribės“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ festivalio atstovė Lietuvoje.
„Geriausios Kanų liūtų reklamos“ kaip visada leis patirti pačias stipriausias emocijas – juoką, nuostabą, rūpestį ir atjautą. „Visos jos privers susimąstyti, kokiame pasaulyje mes gyvename ir kokį norime jį kurti“, – sako Algirdas Ramaška, sudarinėjantis „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ programą.
Visas reklamas matysite originalo (anglų) kalba, be lietuviškų subtitrų.
„Ne veltui sakoma, kad kūrybiškumui reikia apribojimo. Nuostabu matyti, ką per pandemijos metus sukūrė didieji prekių ženklai ir organizacijos. Ypač įkvepia tie reklamos darbai, kurie ir buvo sukurti pačiame užsidarymo įkarštyje, kūrybinėms komandoms net neiškeliant kojos iš namų. Tai rodo, kad žmonių galimybės iš tiesų yra beribės“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ festivalio atstovė Lietuvoje.
„Geriausios Kanų liūtų reklamos“ kaip visada leis patirti pačias stipriausias emocijas – juoką, nuostabą, rūpestį ir atjautą. „Visos jos privers susimąstyti, kokiame pasaulyje mes gyvename ir kokį norime jį kurti“, – sako Algirdas Ramaška, sudarinėjantis „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ programą.
Visas reklamas matysite originalo (anglų) kalba, be lietuviškų subtitrų.
Filmo informacija
Cenzas
N13 – Žiūrovams nuo 13 metų
Gamybos metai
2021
Studija
CinemaAds
Filmo platintojas
CinemaAds
Kinuose nuo
2021-10-19